ZbrozloR ZbrozloR
434
BLOG

Czy w Niemczech jest gdzieś pomnik "Zgwałconej Niemki"?

ZbrozloR ZbrozloR Polityka Obserwuj notkę 10

W Gdańsku, lokalny artysta umieścił rzeźbę, której nazwa jednoznacznie wskazuje, iż jest ona poświęcona zgwałconym Niemkom. Policja rzeźbę usunęła po kilku godzinach - nadgorliwcy znajdą się wszędzie.
Dziwią mnie jednak podnoszące się obecnie głosy za zachowaniem tej rzeźby i oburzenia z powodu jej usunięcia.
O zachowaniu się żołnierzy Armii Czerwonej wszyscy wiemy i o tym nie ma co dyskutować. Zwracam uwagę, iż kwestia gwałtów dotyczyła też Polek. I to nie były pojedyncze przypadki. Ich nikt nie chce upamiętniać.
A część nas chce pomnik zgwałconej Niemki.

Zatem jestem ciekaw czy gdzieś na terenie Niemiec jest Pomnik zgwałconej Niemki?

Czy może wysuwamy się przed szereg? Niemcy swoich nie upamiętniają więc my to nie zrobimy.

Tylko czemu mam wrażenie, iz tu nie chodzi o upamiętnienie gwałconych Niemek lecz jedynie o dokopanie Ruskom? Pod pretekstem, który nas nie powinien obchodzić. Dlaczego to mamy upamiętniać jednego okupanta sprowadzając awanturę z drugim okupantem? Potwierdzając niemiecką tezę, że to oni byli ofiarą II wojny światowej.
Przecież to jest działanie wbrew naszym interesom.
Głupota czy załapanie się na okazję do prowokacji.

PS. Rzeźbiarza akurat rozumiem. Każda metoda na zdobycie rozpoznawalnego imienia jest dobra. Problem w tym, iż dał pretekst do pokazania głupoty lub do prowokacji. Tj. Mam nadzieję, iż to jedynie głupota.

ZbrozloR
O mnie ZbrozloR

Nie mnie ocenia�

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka